Verkoop


Wij nemen de volledige verkoop van uw woning voor onze rekening. U kunt er voor kiezen een aantal zaken zelf te doen, in dat geval passen wij in overleg met u het courtagebedrag aan.

Woningen:
Onze dienstverlening bestaat uit het volgende;
  • Kennismaken en vooropname van de woning, overleg over de verkoopstrategie, vraagprijs en verwachte opbrengst, uw wensen ten aanzien van de verkoop.
  • Daarna als er een overeenkomst tot dienstverlening is;
  • Uitgebreide opname van de woning ten behoeve van de brochure, aanmelding op Funda en alle noodzakelijke onderzoeken welke nodig zijn voor de verkoop van uw woning.
  • Als de brochure in concept gereed is volgt overleg over de vorm en inhoud.Hierna volgt aanmelding op Funda, MVA en onze eigen website.
  • Bezichtigingen worden in overleg met u gepland. Nabellen en evalueren van de bezichtigingen en onderhandelingen worden door ons gevoerd. Wij houden u op de hoogte van de voortgang van de onderhandelingen.
  • Zo nodig adviseren wij de koper over keuzes met betrekking tot financiering, eventuele bouwkundige keuringen, notariskeuze etc.
  • Verder zijn wij aanwezig bij de taxatie voor de financiering en eventuele bouwkundige keuring.
  • Wij verstrekken alle gegevens ten behoeve van de koopakte, inspectie en levering. Tevens zorgen wij indien nodig voor aanvullende informatie en advies.

Bedrijfsruimte:
Ook de verkoop van uw bedrijfsruimte is mogelijk. Naast makelaardij hebben wij een ruime bedrijfskundige ervaring in huis waarmee een optimale verkoop van uw bedrijfsruimte is gegarandeerd. Neemt u voor meer informatie contact op met kantoor.

Tarieven:
Onze tarieven vind u onder de kop Diensten, tarieven.


Wij werken onder de algemene voorwaarden van de NVM