Verkoop
Wij nemen de volledige verkoop van uw woning voor onze rekening. U kunt er voor kiezen een aantal zaken zelf te doen, in dat geval passen wij in overleg met u het courtagebedrag aan.
Woningen:
Onze dienstverlening bestaat uit het volgende;
- Kennismaken en vooropname van de woning, overleg over de verkoopstrategie, vraagprijs en verwachte opbrengst, uw wensen ten aanzien van de verkoop.
- Daarna als er een overeenkomst tot dienstverlening is;
- Uitgebreide opname van de woning ten behoeve van de brochure, aanmelding op Funda en alle noodzakelijke onderzoeken welke nodig zijn voor de verkoop van uw woning.
- Als de brochure in concept gereed is volgt overleg over de vorm en inhoud.Hierna volgt aanmelding op Funda, MVA en onze eigen website.
- Bezichtigingen worden in overleg met u gepland. Nabellen en evalueren van de bezichtigingen en onderhandelingen worden door ons gevoerd. Wij houden u op de hoogte van de voortgang van de onderhandelingen.
- Zo nodig adviseren wij de koper over keuzes met betrekking tot financiering, eventuele bouwkundige keuringen, notariskeuze etc.
- Verder zijn wij aanwezig bij de taxatie voor de financiering en eventuele bouwkundige keuring.
- Wij verstrekken alle gegevens ten behoeve van de koopakte, inspectie en levering. Tevens zorgen wij indien nodig voor aanvullende informatie en advies.
Bedrijfsruimte:
Ook de verkoop van uw bedrijfsruimte is mogelijk. Naast makelaardij hebben wij een ruime bedrijfskundige ervaring in huis waarmee een optimale verkoop van uw bedrijfsruimte is gegarandeerd. Neemt u voor meer informatie contact op met kantoor.
Tarieven:
Onze tarieven vind u onder de kop Diensten, tarieven.
Wij werken onder de algemene voorwaarden van de NVM